VALUES POKER - minimalizm z ogromnym potencjałem

Kategoria: 
KARTY

Krótki opis:
Zestaw który zawiera:
  • 59 kart z wartościami

Pierwotne przeznaczenie:
Karty przeznaczone są do pracy indywidualnej i grupowej w obszarze wartości.


DLA COACHA

Jestem ogromną zwolenniczką tego, by pracę z każdym Klientem rozpoczynać od bezpłatnej sesji demonstracyjnej, w której Klient ma szansę na to, aby zderzyć swój cel ze swoją hierarchią wartości. Odkrycie tego, jak się funkcjonuje, pozwala znacznie lepiej określić cel na proces coachingowy. Przyspiesza to także pracę Klienta podczas procesu. Warto też wspomnieć, że zdefiniowanie celu w zgodzie z własnymi wartościami przekłada się na silna motywację do jego realizacji. Mam nadzieję, że choć troszkę przekonałam Cię, by sięgać po ten obszar pracy, pomimo, że jest głęboki i delikatny.

Coach może to narzędzie wykorzystać:
- podczas sesji demonstracyjnej
- do uświadomienia hierarchii wartości Klienta
- w budowaniu hierarchii wartości grup objętych grupowym procesem coachingowym
- na start pracy w coachingu zespołów
- do pracy w obszarze wartości
- w coachingu par
- w coachingu relacji


DLA TRENERA

- warsztaty sprzedażowe
- warsztaty komunikacyjne
- team building
- typologia klienta/menadżera/pracownika i kryjące się za nią wartości
- wartości pogrupowane są w 4 kolory (niebieski, zielony, czerwony i zółty) co daje możliwość uzupełnienia szkoleń z tej tematyki o wartości
- ustalanie ról zespołu
- ustalanie wartości zespołu



Kilka słów Gadżeciary:
Wartości w życiu Klienta to coś, co jest moim znakiem towarowym jako coacha. Zauważam, że jeśli stwarzam okazję innym, by o nich rozmawiać, to zmienia się wszystko i naturalnie porządkuje.
Zgadzam się, że jest sporo narzędzi w tym obszarze, a ostatnio pojawiły się tak fajne jak:
- Simplic!ty
- Wartości: słowo - Zwrotnica Projektowanie Zmiany

Musimy pamiętać o tym, że Klient może nie chcieć pracować w tym obszarze z obrazem. Dla niektórych obraz może coś zawężać, odwracać uwagę, a znaczenie samego słowa może jednak nieść pełen zakres tego, czego potrzebuje na ten moment Klient.

Wykorzystywanie tych kart do szkoleń może również być bardziej atrakcyjne, własnie dlatego, że nie zawierają obrazu i zbyt dużej ilości bodźców. Może - nie musi. Warto jednak mieć alternatywę. Dlatego warto w swoim kuferku gadżetowym posiadać również narzędzie tego typu. Minimalistyczne, a jakże bogate!



POTWIERDZAM JAKOŚĆ I SZEROKI ZAKRES ZASTOSOWANIA TEGO NARZĘDZIA. 







Inwestycja:

Opracowała: Małgorzata Leduchowska

Komentarze