ARCHETYPY MARKI - karty tak uniwersalne, że aż obowiązkowe dla coacha i trenera

Kategoria: 
KARTY

Krótki opis:
Zestaw który zawiera:
  • 13 kart archetypów 
  • filcowe, gustowne etui
  • instrukcję

Pierwotne przeznaczenie:
Karty przeznaczone są do pracy coachingowej indywidualnej i grupowej w kontekście kreowania tożsamości marki osobistej.


DLA COACHA

To narzędzie jest niesłychanie wielowymiarowe. Można je z powodzeniem stosować w coachingu indywidualnym, ale również w coachingu zespołów czy grupowym. Odbieram je bardziej coachingowo niż trenersko, ale kiedy się się głębiej zapuścić w ich możliwości, trener zyskuje bardzo fajne, szerokie narzędzie. Które dodatkowo zachęca go do wykorzystywania stylu coachingowego w pracy z grupą. Nie mniej największą wartością tego narzędzia jest praca nad tożsamością marki z wykorzystaniem 13 kart archetypów.

Poza tym widzę potencjał do:
  • pracy nad swoją tożsamością, archetypową tożsamością Klienta (nie tylko jego marki)
  • pracy nad identyfikacją marki osobistej
  • coachingu marki osobistej
  • coachingu wartości
  • sesji związanych z rolami pełnionymi w życiu
  • poszerzania perspektywy Klienta

Jestem przekonana, że to nie wszystko :)

Na stronie Gabrysi Borowczyk znajdziecie specjalne arkusze do pracy z archetypami i szczegółowy opis narzędzia:
same dobroci TU znajdziesz


DLA TRENERA

- runda początkowa
- integracja zespołów
- praca z konfliktem w zespole
- ustalanie ról zespołu
- feedback
- ... jestem pewna, że z czasem pojawi się tych pomysłów więcej :)


Kilka słów Gadżeciary:
Jestem zdeklarowaną jungistką. Zakochana w jego pracach. Archetypy Junga wykorzystywałam do tej pory w pracy z Klientami bardziej w formie opisu, co zabierało mi i Klientowi czas na merytoryczną pracę. Jak dla mnie to odpowiedź na moje bolączki. W końcu pojawiło się pierwsze narzędzie, które korzysta z pojęcia archetypu i tak naprawdę od użytkownika zależy co z tych kart wyciśnie.
Znam wiele narzędzi, które próbują wspierać coachów w pracy z Klientem. Niektóre są bardzo skomplikowane, zawierają wiele elementów i to zdecydowanie wpływa na ich atrakcyjność i szeroki zakres działania. Jednak to, że można takie cuda zdziałać 13 (szczęśliwymi) kartami, przeszło moje najśmielsze oczekiwania.



POTWIERDZAM JAKOŚĆ I MULTI-ZADANIOWOŚĆ TEGO NARZĘDZIA. 




Inwestycja:

Opracowała: Małgorzata Leduchowska

Komentarze