DiXit - gra karciana

Kategoria: 
KARTY, GRA


Krótki opis:

Gra karciana wykorzystywana zarówno przez trenerów jak i coachów. Cieszy się ogromną popularnością z uwagi na wielowymiarowość obrazków na każdej z kart. Są to karty, które przydadzą się każdemu i są podstawowym elementem kuferka trenerskiego i coachingowego. 

Pierwotne przeznaczenie:
Przeznaczona do zabawy w skojarzenia. W każdej z tur jeden z uczestników wypowiada zdanie, które nawiązuje do jednej z jego kart. Reszta uczestników dopasowuje z własnych kart taką, która najbardziej pasuje do tego opisu. Następnie wszystkie karty są mieszane i zadaniem graczy jest odgadnięcie, która z kart należała do bajarza. 


DLA COACHA

Zarówno w biznes jak i life coachingu do zastosowania w:
1. Pracy na metaforze - karta pozwala pokazywać to, co klient chce zachować dla siebie, lub gdy nie chce nazywać wprost pewnych spraw.
2. Generowaniu opcji - gdy klient ma blokadę i potrzebuje inspiracji.
3. Poszerzaniu perspektywy - aby wprowadzić w proces inne spojrzenie, zobaczyć co jest poza tym, o czym mówi klient.
4. Pracy na zasobach - poszukaj odpowiednią kartę, która przedstawia wszystko to, co już masz
5. Technice 7 żyć


DLA TRENERA

Przez trenerów gra może zostać zastosowana do:
1. Rundy początkowej - np. wybierz kartę, która mówi o tym, jakie masz hobby
2. Energetyzera - zastosowanie tradycyjne (gra w skojarzenia)
3. Szkoleń z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz wszelkich szkoleń "miękkich"
4. Szkoleń o tematyce związanej z rozwojem osobistym
5. Tworzenia map myśli - ilustracje konkretnych elementów mapy
6. Tworzenia burzy mózgów - ilustracje poszczególnych pomysłów
7. Treningu kreatywności



Inwestycja:
od 69zł (w zależności od sklepu i wersji gry)

Opracowała: Małgorzata Leduchowska

Komentarze